Bebeğim 7 aylık olmak üzere. 4 aylıktan beridir içiyorum ama günde maximum 3 tane. Ancak fırsat buluyorum ve emzirdigim için abartmak istemiyorum. Hamile olduğumu öğrendiğimde bırakmıştım tiksindim. Keşke devam etseydi ama maalesef doğuma girerken dogurayim hemen icicem diye girdim. 4 ay bekleyebildim 🤦 emzirdikten sonra içiyorum genelde. En az bir buçuk saat emzirmemeye çalışıyorum içince.