Merhaba sevgili anneler,sürekli kafamı karıştıran ve bu zamana kadar deli gibi sürekli araştırıp kendimi ve belki de bebeğimi etkilediğim bir mevzu sormak istiyorum.. bu neşeli çığlık,agu falan olmazsa olmuyor mu? Yani bunların eksikliği neyin belirtisi,babıldama da şart mı? Yok mu benim bebeğim agulamadı fazla ama şuan gayet iyi diyen?? Ya da hayır bunların eksikliği bir sorun mu? Kusura bakmayın uzun oldu ama sadece deneyimli anneler bana çare olur.. şimdiden teşekkür ederim