Bizde 38 günlüğüz ve uzayan sarilik var o yuzden sık sık emzirmeye çalışıyorum saatlere cok dikkat ediyorum uyusada uyandiriyorum gündüzleri zaten kendi uyanıyor ama geceleri biraksam belki sabaha kadar bile uyur ben geceleri 3 saatte bir uyandiriyorum once emziriyorum sonra mama veriyorum