Merhaba arkadaslar. Yeni dogum yaptım bebegim 2 ay 8 gnlük 2 ay asısına gittigimde ebemiz bıngıldagın kapanmak üzere oldugunu söyledi ama korkma 3.ayda tekrar kontrol edicez dedi tabiki içime korku düştü basına böyle bişey gelen var mı lütfen bilgi verebilir mi???