5,5 aylık oglum var sadece emerek besleniyor ve o kadar alıstı ki gece 1,5 saatte bir kalkıp meme istiyor on dk emiyor geri uyuyor uyandıgı an meme yoksa yandık yani kıyamet kopar. uykularım kalmadı artık asırı yorucu ve sallamayı denedim pıspıslamayı denedim yok yine aynı illa meme olcak tok da olsa. Dis cıkarıyor ondan mı bilmiyorum 3,5 aylıkken 6-7 saat deliksiz uyurdu 4 aylık uyku gerilemesinden sonra dişle birlesti böyle devam ediyor. Düzelir mi🥺