Kızlar ya sürekli başa saran bir hastalık yakaladı bizi resmen 1 ayı geçti 2 gün iyiyiz geçti diyorum başa sarıyor nasıl birşey çözemedim ama işin ilginç tarafı pek birşeyimiz yok mesela 2 gün önce hiç birşey yoktu ama birden yine öksürük başladı hem kızımda hem bende nasıl kurtulucaz bilmiyorum çok kötü öksürüyoruz doğal çözümü var mı?