Nedirbuyani4022 Kızlar bir tanıdığımin bebeği hem annesini emmiyor hem mama verince çığlık çığlığa ağlıyor ilk ay kilo almış bu ay kilo vermiş annesi çaresiz 😔bebek iki aylık bilgisi olan var mi
Rabisdman1905 Nedirbuyani4022 bende aynı durumu yaşadım 1 ay sürdü nerdeyse şuan yeni yeni düzeliyor ayakta emziriyordum yada uzanıp yanıma alarak emzırıyordum test yaptırtık rotası pozitif cıktı doktor aşıdan pozitif cıkabılır dedi ama bence öyle değildi ağzınıda kontrol edin pamukçuk cıkmıs olabilir
Nedirbuyani4022 Rabisdman1905 bebek hiçbir şekilde emmek istemiyor biberonu ağzına götürdüğümuz an çığlık atıyor memeyi verildiğimiz anda ağlıyor reddediyor
Askdurum Nedirbuyani4022 Gazla alakalı değildir bence karbonatlı suyla ağzını silsin belki pamukçuk vardır yazık yavrum aç kalıyor ya
Rabisdman1905 Nedirbuyani4022 evet rotavirüs aşısıda meme ve mama reddi yaşattı bize bide kaşık biberon kullansanız direkt ağızına akıtsanız daha iyi olur
Nedirbuyani4022 Askdurum evet yaa kilosu düşmüş birde ellerini hep yumruk yapıyor vücudunu sıkıyor elleri bacaklarını büküyor sürekli
Nedirbuyani4022 Rabisdman1905 her yolu denemiş ama beslenmek istemiyor bebek teşekkür ederim yorum için