Hamza13gner sünnet olmadıysa Balanit olmuştur , oğlumda da aynısı olmuştu ama kızarıp şişmişti birde işeyemiyordu canı acıyordu duramıyordu. Gece başladı , sabah çocuk cerrahi doktoruna gittik , temizlediler şırıngayla pipi ucunun açılmasını sağlıyorlar öylelikle. Ve içindeki beyaz şey de çıkıyor temizleyince.
krem vs vs yazdılar bana da gösterdi evde nasıl temizlemem , bakmam gerektiğini.
1 ay sonra sünnettini yaptırdık . Sünneti ertelemeyin yoksa tekrarlayabilir bu durum