Selam kızlar aşırı canım sıkkın belki aranızda yaşayan vardır diye akıl almak istiyorum
Bir anda aşırı öğürerek kusma ve kesilmemesi ardından ateş le beraber hastaneye gittik tabi biz diş yada üşüttü diye düşündük ben evde de kendim düşürmeye çalıştım ama olmadı kusması durmadı neyse hastaneye gittik ultrason istediler sol böbreğinde 3 mm taş olduğu söylendi başına gelen var mı bebişleriniz de minnacık kızımda nasıl taş olur aklım almıyor bir anda ortaya çıkması da tuhaf kusmaktan artık helak oldu yavrum lütfen başınıza geldiyse biraz rahatlamak istiyorum 😞😞