Merhaba kızlar. Ben doğumdan sonra kilo verdim ama geri aldım bu emzirme döneminde iştahın açıldığını hesap edemeden😄 size sorum şu: kilo vermek isteyen için iştah kesen çay, jel, korse falan. Bu şekilde kilo vermeyi sağlamış insanlarda. Hiç deneyeniniz var mı? Bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?