Bezdum resmen utanmasam ağlıcam 3. Bebiş benim ama hiç bu kadar zorlanmamıştım emzirirken savaşıyoruz resmen 1 aylık olucak pazartesi daha küçük biliyorum ama emmek istemiyor resmen 2 dk emiyor sonra çığlığı basıyor sütüm de var lıkır lıkır gidiyor boğazından sarılığı var diye sağdım hep biberonla verdim emZirdikten sonra alıştı mı acaba çok korkuyorum böyle gidecek diye sürekli sağmakta zor oluyor ne yapıcam valla tüm bildiklerimi unutmuş gibiyim beynim sıfırlandı resmen kabus gibi geçti bir ay hala daha sarılığı var kilo alımı da çok iyi yaklaşık 1.5 kilo almış ama yok yani emerken huzursuz sizler nasıl başa çıktınız biberona mı alıştı acaba kafam allak bullak resmen 🥴😫