Kızlar biz arabamızı sattık, masrafı çok diye
Yeni bir araba almak istiyoruz. Düşük bir model değil.
130-140 bin peşinat versek, 250 300 binliralık bi araba almak istesek nasıl olur? Taksitler felan veya ne zaman sonra araba sahibi oluruz? Taksitler ödendi bitti diyelim arabayı alamadık, zam geldi felan filan yine taksit ödemek zorunda kalır miyiz? Arabaya zam geldikçe almamız zor olur mu? Eşimin iş ne servisi yok, otobus desen gece 2 den sonra yok zor olur, eşim aksam 6 gece 3 calisiyor sabit. Nasil yapcaz bilgisi olan var mi