Hanımlar merhaba,
23 gunluk kızım emerken sürekli boğuluyor boğazına kacıyor süt. Başta silikon uçla vermek zorunda kaldım göğüs ucum çıkınca bıraktım şuan normal göğüsümden emiyor ama aklım çıkıyor. Bu normal birşey mi?
Emzirirken yanlış mı duruyorum?
ve tıkanınca ne yapmam lazım?
sırf bu yuzden tek kalmak istemiyorum ya 😢