5 gün önce sezeryan doğum yaptım. Bebeğime süt veriyorum. Kayınvalidem taze bakla yemeği yaptı, açlıktan hemen yedim. Sonra internete yazdım baktım, emziren anneler için yasak yazıyor. Bebek için iyi değil yazıyor. Sarılık yapar falan yazıyor. Çok korktum. Yemek ne zaman sütüme geçer, sütümü sağıp atmayı düşünüyorum. Napıyım sizce? Gerçekten bi sıkıntı olur mu?