sleepymom Ben 6 ay önce taktırdım eğitim araştırma Hastanesi’nde, ücret almıyorlar. Adetli değildim doktorum gebelik olmadığını kesin teyit ettikten sonra takılabilir dedi ultrason kan tahlili negatif çıkınca 5 dakikalık bir işlemle takıldı. Ben hiç acı hissetmedim acı eşiğim çok yüksektir ondan sanırım ama yine de abartı bir acı olmaz diye düşünüyorum.