Bende doğum yapalı 22 gün oldu. Aynı problemleri yaşadım. Biberonda verdim hala daha arada verdiğimiz oluyor. İlk 1 buçuk hafta falan gerçekten memeyi tutmada uyandırıp emzirmede çok zorlandım ve çoook ağladım mememi tutmicak beni emmicek diye gerçekten çok üzüldüm. Ama zaman verin bebeğinize, daha çok küçükler ve emmekte onlarda zorlanıyor. Uyusada uyandırmak için elinizden geleni yapın tutturabildiğiniz kadar tutturun hiç pes etmeyin. Biberon akışkan olduğu için uyusalarda onunla lıkır lıkır içiyolar. Göğüste hem anne kokusu hemde çeneleri yoruluyor hemen uyuyakalıyolar. Ben sütümü arttırmak için lansinoh sağma makinasıyla sürekli sağdım sürekli. Her çıkan sütüde biberonla verdim. İlk bikaç gün sadece mama vermiştim. Sürekli sağmaya devam ettim hala daha sağıyorum. Gece ben uyursam annem sağdığım sütü belki bir kere biberonla veriyolar hala ama göğsümü tutuyor artık hatta bırakmıyor. Hiç pes etmeyin vermekten her gözü açık olduğunda dayayın göğsünüzü. Benim şuan çok şükür tutuyor, arada biberonda veriyorum yani ama hep kendi sağdığım sütü veriyorum. Bestlak damla, rezene çayı, bol su, ayva kayısı hoşafı içiyorum bol bol..