14 aylık kızım ismine bakmıyor . Bağırarak ya da kızarak söylersem anca bakıyor . Herşeyi normal yürüyor koşuyor gülüyor tepkileri çok güzel oyun oynadığımızda anlıyor gülüyor ama ismine bakmıyor . Ve komut almıyor . Al dediğim zaman alıyor ama ver ya da getir gibi komutları yerine getirmiyor . Normal mi bu durum