Kizlar. Bebekleriniz kaç öğün ve her öğünde ne ölçüde yiyor. Özellikle anne sütüne devam eden bebekler. Lütfen detaylandirirsaniz o kadar vicdan yapıyorum ki. Bı turlu aşamadık beslenme olayını. 6. Ayda ek gıdaya başladım. Asla kabul etmedi . 8. Ay gibi ufak tefek başladık ama çok az yiyordu. Her öğün saatinde meme diye deliriyor . Artık ciddi bir beslenme programımız olması lazimken ben hazırladığım hiçbir şeyi yediremiyorum her şey çöpe. Sabah kahvaltı hazırlıyorum mesela. 1 yumurta sarısı ya da küçük bir kase muhallebi in yarısını yiyor. Öğlen hiçbir şey istemiyor. Akşam da yerse 1 kase çorba o kadar. Sizler nasıl bir yol izliyorsunuz, mesela katı yemekleri, ya da makarna vs yiyebiliyor mu cocugunuz. Her öğünde ne kadar yiyorlar ya da ne kadarı yeterli 11 ay için. Bu arada kilosu 4un üzerinde doğdu. Şu anda da 1 yaş kilosuna çoktan ulaştı . Fakat demir eksikligi var. O yüzden endiseliyim