kuzeyyildizi_ kargo 25 TL gard.sitesinde sanırım o zaman bana ne kalıyor 🤭 kusura bakmayın teklifiniz uygun degildir toplamda 90+25 =115 TL ediyor kapalı paketinde bri ürün için bence ideal rakam açılmış paket olmadığından bu fiyata bu urunu bir mağazadan netten vb almanız zaten imkansız alacak iseniz öğleden sonra kargoya gideceğim bilginiz olsun kargo tutarı için sitede üyelik varsa yazın bana lütfen bakalım kargosu ne kadr çıkacak ona göre yardımcı olurum daha artmaması için uygunsa size