Elfidam 1 aylik bebegim var. cocuk doktorumuz bebekteki kilo artisina bakarak sutumun kalorisinin az oldugunu ve mama takviyesine baslamam gerektigininsoyledi. Bu durumda Olan var mi ne yapmam gerekiyor canim cok sikiliyor 😞 meme reddi de yasiyorum su aralar zaten sutum azaldi sanki
Masal Elfidam Sütünüzü yağlandırmalısınız. Bu da hergün çok iyi beslenmek demek. Öğünleri atlamamaya çalışın ve proteinli beslenin. Yumurta, et, balık, tavuk, yoğurt, tam buğday ekmek, bol yeşillik ve 3lt su. Mutlaka hergün tüketmeye çalışın.
Elfidam Masal aslinda yiyorum doyana kadar fazlasini yiyemiyorm .birde ogunlerim tabiki bebekten dolayi duzensiz 😞 siz nasi besleniyorsunuz. Bol bol yagli seyler tuketsem Olur mu ki.
Masal Ecebebek Ben doğduğunda bulgur da yedim, yeşillikte, hatta doktorumun verdiği gaz ile kurufasülye de :) Bana biraz gamsız ol, bu kadar takılırsan beslenemezsin demişti. Bende gözlemleyerek herşeyden denedim. Çok şükürki gaz yaşamadık. Siz de denemeden bilemezsiniz.
Ecebebek Masal haklısın cnm bi yerden başlamak lazım yoksa dediğin gibi hersey gaz yapıyor pişirecek bişey kalmadı yemekte