ilkim_oglum ben de oğlumu 31 haftalık doğurdum , 2,5 ay küvezde kaldı. Sürekli süt sağıp götürdüm. Orada hemşireler 3 ana 3 ar öğün yememi, bol sıvı tüketmemi söyledi. Stres yönetimi çok önemli ama bebeği küvezde olan biri için bu oldukça zor. Sabah 2 saatte bir gece 3 saatte bir sağım yaptım ben. Sürekli sağmak göğüsleri uyarmak çok önemli. Bir de bazı ilaçlar var yan etkisi süt artırmak olan. Metpamid ve motilium adında. Metpamid bende inanılmaz uyku yaptı motilium da baş ağrısı. Sütümü de artırmadılar o nedenle devam etmedim. Almayı düşünürseniz bunlar günde 3 kere 1er tane alınıyor ama kronik bi hastalığınız olmamalı. Solgar b12 vitamin var günde 3 defa 2şer tane onu alabilirsiniz artırıyor ve süt kalitesine de iyi geliyor. Ben maalesef ne yaptıysam artıramadım sütümü. Günde toplam 120-130 cc çıkıyordu, giderek de azaldı. Bestlak damla, emziren anne çayları vs hepsini denedim. Rezeneyi önermiyorlar bebekler üzerinde ne etki yaptığı bilinmediği için bilginiz olsun. Uyku da çok önemli bebeğim eve gelince uykularım azaldı ve sütüm de azaldı ne yazıkki. Prematüre bebekler için anne sütü çok önemli maalesef ama olmayınca da olmuyor. Ben süt anne bile düşündüm o dönem çok üzülmüştüm sütüm yetmiyor diye ama sütten geçen birçok bulaşıcı hastalık da olduğundan güvenemiyor insan.. akışına bırakıl kafaya takmayın ve düşünce gücüne güvenin. Tez zamanda kavuştursun Allahım sağlıkla inşallah