Sule9094 ben mastit olmuştum banada vermişti aynı bu ilacı çok tedirgin olup az kullandım iyice beter olmustum, sonra düzenli kullanınca geçti şükür mecbur, doktor bisey olmaz bebeğe demişti mecbur olunca insan kullanıyor şükür kızımda bisey olmadi ama bazı bebeklere sadece pişik yapabilirmiş diye duymuştum oda geçiyor zaten zamanla