Bizantion 10.günden itibaren doktorum iz giderici herhangi bir krem kullanabilirsin dedi sizlerin tavsiye edebilecegi bir krem markası var mı
Ayshe54 hestiaone benim de çocuğumun yüzü yandı o kremi verdi doktor, yeni kullanmaya başladık inş geçirir
Minigimherseyim hestiaone bende onu kullanıyorum ama dr 40 günden sonra verdi günde bi kere sürüyorum ama hala izi kırmızı nasıl geccek bilmiyorum 5 ay oldu
hestiaone İlk verdiği zaman internette yorumlarına bakmıştım baya iyi bşr krem olduğunu okudum. Hatta takip ettiğim birkaç ünlü de sezaryen için bu kremi kullandığını söylemişti.