Umayysvnc Kızlar 2.5 aylık kolik bebegım var ve mama kullanmak istiyorum kendi sütüm yetersız geliyor. Gaz yapmayan önerebileceğiniz mama hangisi bilgi verir misiniz
Gizemkraks Umayysvnc sma kullandım gaz ve kabızlık yaptı bugün ikinci günümüz bebelaca geçtik gayet güzel tuvaletını yapıyo gazınıda çıkarıyor hem anne sütü hem mama alıyo