Normal doğum yapalı 9 gün oldu ve hemoroidim başladı. Çok can yakıyor sadece sıvı beslenmeye çalışıyorum ama hayatımı çok zorluyor. Doğum dikişlerim de var onlar da kanama yapıyor doğal olarak. Böyle bir durumla karşılaşan var mı ? Nasıl geçer ya da geçecek mi kalıcı mıdır? 😔