Birdunyabircennetannesi Çocuklarınıza papatya çayı verdiniz mi ? Verdiyseniz kaç yaşından sonra verdiniz? Çocuğunuz birazda olsa sakinledi mi? Ayrıyetten uykusu için iyi geliyor mu?
Deletedmom_68 Birdunyabircennetannesi ben bunu 9. ay kontrolünde sormuştum doktorumuz da medikal formlarını bay bay night gibi vermenin daha dozunda olduğunu söyledi çünkü bazen anneler nasılsa bitki deyip ipin ucunu kaçırabiliyor dedi. damlayı da vermek istemedim sonuç olarak veremedim ama az az bir iki tatlı kaşığı vermenin bir zararı olacağını sanmıyorum üç gün kuralı gibi deneyip bakabilirsiniz
Birdunyabircennetannesi Deletedmom_68 Bay bay denedik onun da faydası olmadı papatya çayını ben biraz sakinlik versin diye denesem mi diyorum bu aralar aralıksız ağlıyor sinirli birde sürekli 2 yaş sendromu berbat halde
Birdunyabircennetannesi Lalalac Yapma ya🤦 Sakinlemesi lazım çok ağlıyor çok sinirli ne yapacağımı şaşırdım
Peraa Birdunyabircennetannesi ya tam aradığım post 20 aylık sürekli ağlıyor bende buna bakmak için girdm çok sinirli ne yapacağımı şaşırdım artık. Denedniz mi işe yaradı mı