mel1900 benimki de 3 ay 6 günlük her emmesinden sonra kusuyor gazını çıkarırken kusuyo bazen bütün emdigini kustu diye dusunuyorum peynirimsi kusuyo hatta bu ara balgamli kusuyor doktor normal dedi baya araştırdım kilo alımı normalse sarı renk değilse ve fiskirarak kusmuyosa normal diyolar
Artık tişört dayanmiyo bana her gazını alırken kusuyo