kedilianne_ Bu sefer bir soruyla karşınızdayım. Bebeğim 4 ay 11 günlük. Bu zamana kadar gece 2-3 saatte bir emzirmeye kaldırıyordum. Hala devam etmeli miyim buna? Bıraksam uyuyor, sabah 7 gibi uyanıyor. Gece ben kaldırmazsam 1 kez kendi kalkıyor.
Busbusana kedilianne_ kaldırmana gerek yok artık.Bizimkiler uyusun diye uğraşıyoruz siz uyuyan bebeği kaldırıyorsunuz.1-2 ay sonra bebekleri gece kaldırmayı önermiyor doktorlar kendis acıkırsa kalkar.Demekki acıkmıyor uyku da lazım onlara öyle düşünün
Tansukiz kedilianne_ ben 2. Ayda başladım kaldırmamaya gece uykusu önemli çünkü 2-3 saatte bir kendi kalkar emer uyur bence de kaldırmayın artık
kedilianne_ Deletedmom_68 Öyle yaoayım o zaman. Bana da çok zorluk oluyor çünkü sürekli kalkınca gün içinde aşırı ypegun oluyorum 🫠
kedilianne_ Buseye2 bizimki de ek gıdaya kadar 2 saatte bir kaldır dedi ama bazen kaldıeınca emmek istemiyo bu sefer zor oluyor uykusu değişiyor 🥲
kedilianne_ Busbusana Benim gittiğim doktpr ek godaya kadar 2 saatte bir kaldır demişti ama çoook zor oluyor ona da bana da
kedilianne_ Tansukiz Öyle deneyeceğim bi de. Gece uykusu bölününce o da huzursuz oluyor, bende sürekli yorgun oluyorum.
Busbusana kedilianne_ ilk defa böyle diyen duydum genelde uyandırma alışkanlık yapar hep ilerde o saatlerde uyanmak ister derler
Sdmgc kedilianne_ 4 ay 23 günlük bebeğim 2 bucuk aydan beri kendi kalktıgı zaman emziriyorum genelde 2 sefer kalkıyor
kedilianne_ Sdmgc Ben bıraksam uyuyo uyanmadığı zamanlarda oluyo ben gisip uyandırıyorum 😂😂 ama emince iki pışpışa uyuyo yine hemen
hestiaone Ah ne güzel keşke benımkı de oyle olsa. 2 saatte bır kalkan bebrk 45 dk da bir kalkıp emmeye başladı
yamans kedilianne_ ayy ne güzel ya uyusun kaldırmayın tabiki😊 benimki 4 ay 7 günlük gece 3 kez kalkıyor karnı acıkıyor hemen geri uyuyor ama illa kalkıyor yani keşke uyusa 🥲
kedilianne_ yamans Bu çok acıkınca kalkıyo ama onun dışında emzirip hemen uyutursam 5-6 saat kesintisiz uyuyor
Suuu00 kedilianne_ bunu bende yaşamıştımm 2 saatte bir kalkıyordum emzirmeye doktorum 6 saati geçmeden emzir demişti şuan öyle yapıyorm kendi kaldırıyor acıkınca ☺️
Sadekahve_ kedilianne_ benimde ikizlerim var uyuduklarında kesintisiz sabaha kadar uyuyorlar ama 1 den önce de gece uykusuna geçmiyorlar ondan sordum bizde 7 sinde 4 aylık oluyoruz