Tansukiz Mihrinz1453 2. Aya girdiğimizde bir anda agular vs başladı ses çıkarıyordu şimdi 2,5 aylık baya baya ben konuştukça o da agu vs diyerek cevap veriyor. Konuşun sürekli bebekle bişiler söyleyin etkisi çok oluyor
lina123h Mihrinz1453 bizimki çok erken şuan 1,5 aylık ama kendi kendine sesler agular cikariyo biz konustukca guluyo felan
Gamzesa 1.5 aylıkken sesler çıkarmaya başladı 2 aylık şuan konuşmalara aguyla tepki veriyor ama ben sürekli onunla konuşuyorum doğduğu günden beri onunla alakalı olabilir