urazinannesiiiiii ya bende emzirmeyi sonlandırdıktan sonra serum fizyolojiktir coldmixtir her şeyi denedim kullandım, dedğiniz gibi çok bi işe yaramıyor hep kısa vadede biraz rahatlatma oluyor. Ben şey düşünüyordum, acaba sütle açmaya alıştı da bunlar mı yaramıyor diye düşünüyordum ama değişiyor etkileri çocuktan çocuğa da sanırım. Bizde değdiğim gibi en güzel kendi sütüm açıyordu, uzun vade de baya rahatlatıyordu yavrumu.