Hhurhrhrhtht çünkü biberon istiyor, silikon bağımlılığı diyorlarmış. Ben eds diye bir yöntem vardı, onu denedim. İlk başta oldu gibi sonra hemen anladı. Araştırabilirsiniz eds yöntemi yazarsanız ayrıntılı youtube dan. Hergün ten tene temas yaptım. Üstümü çıkarıp bebeğimdede sadece bez olacak şekilde. Duşta emzirmeye çalıştım, karanlıkta denedim. 2 hafta sürdü ama bu süreçte 2 3 defa biberonla vermek zorunda kaldım. Materni olması lazımdı onun yenidoğanlar için kaşık biberonu var çok az az akan onunla doyurdum beni reddettiği zamanlar. Ama hani memeyi almadın al bunu değil. Memede ağladı sakinleştirdiö tekrar meme verdim yine almadı 15 dk sakinleştirip kaşık biberonla verdim. Biz şöyle atlattık. Şınav pozisyonunda üstüne yatıp emzirmeye başladım günlerce, sonra usul usul yanına yatıp emzirmeye. Sonra geceleri ilk şınav pozisyonunda sonra yanına yatıp sonra yavaşça kucağım da drrken şimdi kucağıma aldığım gibi memeye sokuluyor. Umarım atlatırsınız, bol sabırlar diliyorum