adilecil007 Kızıcaklar belki bana ama😊 Kızıma geçmedi,ben akışına bırakmıştım, istesem de uzak kalamam malum..2 kez hastalandım salgın var.Çok temas etmemeye çalıştım nefes verme açısından yani,yoksa mecbur emzirmek için sürekli kucağımda..Hapşırma öksürme elimden geldiğince yanında yapmadım,Bitki çayı içtim sürekli elimi yüzümü yıkadım..Bu kadar.Çok şükür hiç kapmadı kızım ama maske takın diyorlar emzirirken,sütten geçmiyor tabiki ama nefes yoluyla bulaşırmış..