aybikreis EslinSemAltas55 Harcayıp ödüyoruz heralde. Mantıklı değil, yok olan parayı harcatıp borca sokarak, sonra günaha sokar. Keşke bilmeseydim ben yaparım şimdi bunu başıma bela alırım