Sblatc dercos kullandım bi işe yaramadı eczaneden ketoral aldım ılk yıkadıgmda bile kaşıntı gitti düzenli kullanmadım ama baya azalttı ve kaşınmıyo 😅 ilk ay haftada ıkı kere sonra iki haftada bi koruyucu olarak kullanamk gerekiyo 50 tlye almştm bide ilk kendi şampuanınla sonra onunla köpürtüp 5 dk beklemek gerekiyo ben üşendim😅 bide naparsan yap tamamen kesilmiyo