Niloyumben Merhaba arkadaşlar. Bebeğimin iki gözünde de dışa kısıtlılık var. Göz muayenesi temiz, nörolojik muayenesi de temiz çıktı. En son b6 vitamini kullanmayı önerdi göz doktorumuz. Bu vitamin hakkında bilgisi olan var mı acaba ?