yanealakanealakaa hanımlar merhaba, doğum yapalı 19 gün oldu kanamam ara ara devam ediyor ama çok farklı kötü bi koku var. böyle olması normal mi, yaşadınız mı aynı şeyi? bazen içim çürüyo gibime geliyo, hastaneye gitmem gereken bir durum var mı acaba
Kbrasaf yanealakanealakaa bende de böyle oldu kötü kokuyordu terim bile kokmaya başladı önceden terleyip koktuğumu bilmezdim şimdi 2 ay oldu hala terim kokuyor. Bide doktorun verdiği antibiyotikte kötü kokuyordu baya çişte. Sonra geçti ama bir sorun olmadı
Acemianne000 yanealakanealakaa Ayy yalnız değilmişim. Aynı durum bende de var umarım 40tan sonra geçer.
yanealakanealakaa Kbrasaf ben doktorun verdiği antibiyotiği kullanmıyorum, kullanmam gerekli miydi acaba 🤦🏻♀️
bireylulannesi Kbrasaf doğum yapalı iki sene oldu ve daha önce terim kokmazdı maalesef hala kokuyor emzirmenin etkisi de var diye düşünüyorum
BeyzaKeles Kbrasaf vallha ya önceden terledigimi bilmezdim baştakine göre azaldı ama eskiye göre hâlâ var
Dogukan yanealakanealakaa ever evet kokuyorsun canım eşim hatta şey diyordu canım bebis altına mı yaptı ki bu baksan kokuyor oysa kokan bendim 3ay olduk ama terim hâlâ kokuyor
yanealakanealakaa Dogukan yaa, benim şu an ter kokum öyle rahatsız etmiyor beni de genital bölge ölüm gibi