Nry Arkadaşlar merhaba size birşey danışmak istiyorum. Saçımda sarı Ombre var, ama bi değişiklik olsun istiyorum ve omuz hizasında kestirip siyah veya koyu kahverengi’ne boyatmak istiyorum kumral tenliyim, sizce hangi tonu seçmeliyim?
Sariballim Nry saçlarım sarıydı bir heyecanla dediğiniz gibi omuzlarımda kestirip siyaha boyadım bin pişmanım 3 aydır sacımı boyamıyorum saçımın akmasını bekliyorum tekrar sarı yapıcam yada ombre 😫
[silindi] Nry Koyu renge boyatmadan önce iyi düşünün sonra dönüşü çok zor oluyor.bir de ombre varsa direk siyah boyanmaz koyu renklerde öyle yakıyor saçı yavaş yavaş geçiş yapmanız lazım diye biliyorum. İyi bir kuaförde yaptırın tavsiyem. Zamanında direk koyu boyamış ve saç uçları yanmış biri olarak söylüyorum
Nry [silindi] evet aynen bende iyi bir kuaför arayışı içindeyim, zaten artık boyatacağım renkte sabit kalmayı düşünüyorum o yüzden koyu renk düşünüyorum doğal saçım siyah