Kızlar sabah 10 bucuk gibş aşımızı olduk geldik gelir gelmez emzirdim uyudu 2 saat kalktı 1 saat sonra geri uyudu çok çabuk uyuda baya direnirdi uykuya şimdi ateşine bakıyorum devamlı yok şimdilik gitmeden calpol verdim birazcık dayanamdım 😕 huysuzluk olur mu acaba ilerleyen saatte halsizlik var sadece