Beyzanurkuzu_ gazını ya da kakasını yaşamadıkça ıkınıyorlar benim bebeğimde sabaha karşı 5 6 gibi sürekli ıkınıyordu ve bu hergün oluyordu bilmiyordum o zamanlar meğerse gazını fln yapamdıkça ıkınıyormuş sonra 3. Aya bi geldik çok şükür geçti şuan 6 ,5 aylık 3 4 ayından itibaren kakasını gazını çok rahat yapmaya başladı bi sorunumuz kalmadı biraz daha sabır düzelecek sizinde inşallah