Ask_annesii sabahları yumurta sarısı, kendi yaptığım labneden peynir vs veriyordum. Öğlen ve akşam bezelye, sebze köftesi, çorba, yeşil fasüyle, yoğurt, pilav vs hepsi salçasız oluyordu tabii ve minik doğranmış oluyordu. Bu şekilde besliyordum. Şimdi 3.5 yaşına girdi hey gidi günler 😂