Selam anneler, bebeğinizin biberon, mama kaşığı, tabağı, kasesi, kabı vs. Kısaca beslenme eşyalarını Her neyiniz varsa mutfakta nereye koyuyosunuz? Ayrı bi yer ayırdınız mı yoksa rastgele bi yere mi koyuyosunuz yooksaa benim gibi nereye koyacağınızı mı şaşırıyosununuz? 😁😁 görselli yorumlar çok güzel fikir olur hepimize ❤️