Elinipek Merhaba 4. Trimesteri bitirmiş bulunmaktayız çok şükür 🙃 benim ilk üç ay bol gaz problemli bol ağlamaklı geçti 😓 sizlerin nasıldı ? Uyku düzenleriniz nasıl? bebişleriniz neler yapabiliyor ?
Pnrvlknblksn Elinipek ilk 2ay çok zordu uyumuyorsu hep ağlıyordu ama çok şükür şimdi iyi biraz daha sakin ama uykusu gündüzleri gene düzensiz
Tuba_01 Elinipek 3 e cumartesi giriyoruz bizi neler bekliyor bilmiyorum ama inşallah akşam 8-10 arası ağlamaları biter 😔 kızlar hiç susmadan ağlıyor bazen kucakta susuyor geri devam ediyor gazlı bebek önce gaz yapamazdı ağlardı şimdi yapıyor ağlıyor bilmiyorum yaparken agrıyor sanırım poposu ne zaman biter bu gaz problemi 😰
cicekannesi22 Elinipek doğduğundan beri geçmeyen bir gazımız var 😩 hareketlendi çok şükür ama dönemiyor değişik sesler çıkartıyor hergün huyu değişiyor
Elinipek Pnrvlknblksn bizde aynı şeyleri yaşıyoruz gündüz bir buçuk saatte bir uyutuyorum ama yarım saat kırk dakikayı geçmiyo uykuları
Elinipek Tuba_01 4 ayı doldurunca biter diyolar canım az kaldı sabır benim bebeğimdede vardı aynısı azaldı baya şükür
Gamzeciks Elinipek 3 ay 5 günlük. Arada kahkaha atıyor en çok bana gülüyor. Kucağımda olmayı seviyor genelde. Gündüz uykusu düzene giremedi. Parça parça yarım saat yarım saat uyuyor. Bazen gündüz sadece yarım saat uyuduğu bile oldu. Gece düzene giriyor yavaş yavaş. Gece doktorumuz uyandırma emzirmek için acıkınca kendisi uyansın dedi. Dönmeye başladı bu günlerde fakat eli altta kalıyor öylece kalakalıyor böcek gibi 😀 koltukta yalnız bırakmaya gelmiyor.
Sldysf 3 ay 7 günlük tek yumurta ikizlerim var gaz problemimiz bizimde oldu ama atlattık çok şükür uykularımız da düzene girdi sayılır gülücükler oyunlar ufaktan dönme çabaları keyifli geçen günler şükürler olsun 😍 maşallah demeyi unutmayın anneler 😘💙💙
Gecekusu Elinipek benim bebisler ikiz 3 ay 19 gunluk oldular. Ilk 1 ay asiri gaz problemi cektik hala cekiyoruz ama buna sukur ilk zamanki durumlari yok. Yan donuyolar kahkaha atiyolar yurumeye cok meraklilar. Oglanin elinden tutunca dimdik ayaga kalkabiliyo masallah cok dirayetli kizim da pek nazli o konularda cabuk yoruluyo tam premses modunda
Elinipek Gecekusu Gecekusu maşallah benim ki henüz dönmüyo kucağa alıştığı için öyle dönme için çaba bile harcamıyo hep kucakta durmak istiyo beyfendi
Gecekusu Elinipek ayni canim benimkilerde kucak duskunu bi birini bi birini kapiyorum. Seninkide yakinda yan donmeye baslar. Oglan ayaklariyla poposunu kaldirmayi ogrendi gecende yatagin ustune koydum en az 2 tur atti yatakta done done 😂
Btalham Elinipek benim hamileliğin bana göre inanılmaz zor geçti ama bebişim beni hiç yormuyor şükürler olsun gaz problemi oldu ama oda azaldı 3 ay 6 günlüğüx uykuyuda çok seviyor 😂
Elinipek Btalham ayy ne güzell keşke bende öyle diyebilsem maşallah size 😍 gündüzleri ve geceleri uyku aralığı ne kadar peki
Elinipek Dilekulgutt ben geçen ay çok yaşamıştım reddi saatli emzirdim redettiğinde göğsüme tutup poposuna aynı ritimde piş piş yapıp aldırıyodum zorla 😏
Gecekusu Elinipek amin canim merak etme seninkide yakinda kudurur. Iyi gunlerin tadini cikar oturmaya basladiktan sonra maraton basliyo 😂 oturdu emekledi tutunup kalkti ilk adimi atti derken bi bakmissin kocaman olmuslar. Sende pesinde tabi biraz helak olmus oluyosun 🤗