SNA-20-07-22 kendi doktoruma yazdim ilaci kullanma sakın dedi recetesine baktım diyorki emziren kadin bebeğine gecer kullanması yasakmış salak doktor kaç kere dedim emziriyorum diye niye vermiş anlamadim yarı kendi doktoruma godecegim yeniden bıktım yeminle surekli hastaneye gitmekten