Buketvebade Canım bir emzirme yardımı ödemesi var bide senin üstüne yatan para var. Benim eşim kimlik için uğraşırken bir yere başvurmuştu emzirme yardımı için sanırsam bi para yattı ayın 8i 14ü arasında yatıyormuş ziraat bankasına. Başvurmadan yada çalışmayan eşe oluyor mu bilmiyorum ama eşin bi e devlete girip arama bölümüne süt yazıp sahış ödemeleri diye birşey çıkacak ona baksın bakalım. Bi de benim adıma bi para yatmıştı onu da postaneden almıştım ben. Ben 28 haziranda doğum yaptım yanlış hatırlamıyorsam ağustosta çekmiştik parayı