Alparslanmoms_ 7.30 gibi uyanıyoruz. Alt üst değiştirme merasimi. Yüz silme, kremleme, burun temizleme vs. Oyun halısına koyuyorum. Hemencecik yanında konuşarak kahvaltımı yapıyorum. Sonra sabah sporu:) dönme harektleri vs. Sonra uykusu geliyor uyutuyorum, tabi genelde kucağımda ( yalnız şunu farkettim, kucağımda yatırdıkça sanırım bana doyuyor, daha sonra daha az kucak istiyor. Tabi kısa süreli gözlemim) sonra uyanma. Kitap okuma, şarkı söyleme, oyun oynama, kucakta gezdirme, dışarı çıkarma. Ve yeniden uyku. Yeniden uyanma. Oyun, konuşma, kitap, spor vs. Bazen yeniden dışarı çıkarma. Son kısa uyku. Sonra babası gelir. Geldikten kısa süre sonra babasının kollarında uykuya dalar. Kapanış :) Henüz 4. ay atağı tam anlamıyla bize uğramadı. Uğradığında Nolur bilemem 😂