2 aylik henuz cok kucuk, sizinle huzur buluyor, derler ya ilk 3 ay kendilerini hala anne karninda gbi hissederler diye, tadini cikarin. Buyuyup kucaga sigmiyorlar sonra :) emerek de uyusa, kucakta da uyusa takilmayin. 4.aydan sonra duzene giriyor. Yorucu biliyorum ama zaman su gibi akiyor, yetisemiyoruz.