Elifnuronuk Kızlar selammmm aranızda benim gibi olan var mı? Her ayın 27 si ilk adet tarihimdi ama mart ayından adet olmadım bugün 5 gün oldu gecikeli hamilelikle alakalı bir şüphem yok acaba şubat ayıyla alakalı olabilir mi ??
Laden Elifnuronuk 2,5 ay sonra adet olan ben🤣 En son 15 ocakta olmuştum. Eminim hamile değilim ama insan deli oluyor. 5 gün diyorsunuz bir de beni düşünün😁
Esranur Elifnuronuk bende mart ayi gecti hala olmadim en son subatta oldum hafif sizilar giriyo ama ortada bisey yok mart bitti hala olmadim test yaptim hic bisey cikmadi ilk defa bu kadar uzun gecikme oldu
Prensesannesiduru63 Laden bende hala olmadım 14 günlük gecikmem var tarlusal hap aldım onu kullanıyorum
Laden Prensesannesiduru63 hiçbir şey kullanmadım ben ya. Benim hep geçiyor bir öncekide 1 ay geçmişti. Ama hasta oldum çok. Acilde dikloron vurdular sabah kalktığımda adet olmuştum. İğneden mi oldu yoksa olacağımı vardı bilmiyorum ama