Kızlar bebeğim 1 yaşında 9.5 aylık emekledi şimdi ise koltuklara tutunup yan yan yürüyor neyse sorunumuz bu değil. Bu zamana kadar öğrendiği tek şey alkış yapmak ve cee ee yapmak onları da bilinçsizce yapıyor. Eğitici oyuncaklar aldım oynatmaya çalışıyorum beni dinlemiyor bile elimden alıp parkeye doğru gidiyor oyuncağı fırlatıyor. Adınla seslendiğimde bazen bakıyor bazen bakmıyor. Bay bay, gel gel, al - ver, öpücük bunların hiç birini yapmıyor öğretmeye çalışıyoruz fakat bizi dinlemiyor. Yaşıtları ya da ondan küçükler bütün komutları anlıyor ve yukarıda yazdıklarımı yapıyorlar. Mesela bir arkadaşımın oğlu 11.5 aylık, annesi şunu getir oğlum dediğinde gidip getiriyor. Benim oğlumda mı sorun var hangi doktora götürmeliyim? İnanın çok korkuyorum gelişimsel bir sıkıntı var diye..