Asilbebekkk Kızlar ne zaman yürüyecek bu bebiş her gün bakıyorum bugun yürüyecek diye yok yok yine yürümüyor emeklemiyor bile😔
Sedaalya Asilbebekkk ahhh ahh aynısı emekleme yok yürüme yok. Koltuğa tutunuyır yan yan bir iki adım atıyor daha da yok. İki elinden tutunca yürüyor gerçi ama sıralamada çok aktif değil
melegim71 Asilbebekkk merak etme annesi bianda olur ki daha erken boyle üzülmek icin benim kiz 13 bucuk aylikken bianda adım atti okadar cabalardim ama ogun bianda oldu zaten kendi hemen alisti daha yurur
Elifinannesi33 Bence korkmayın rahat olun Allah buyuk benim kızımda 14 buçuk aylık yeni başladı yürümeye dusuyo bile bazen sizinkilerde yürür korkmayın