Yigitefeninannesi_ Bizimki tutuyor başını kaldırıyor falan ama tabi tam tutması erken gibi 4.5 ayligiz ama yüz üstü 5 dk bile zor duruyor ağlıyor napmam lazım boyun kasları gelişmesi için başka yöntemleriniz var mı anneler
Portologg Yigitefeninannesi_ ilk bebeğim ilk dogdugunda bile tutuyordu kaynanam benim ilk çocuğumda böyleydi diyor sertti hep dimdikti ikincisi 1 bucuk aydan sonra tutmaya başladı
Zisanince Yigitefeninannesi_ ya o bebekten bebeğe değişir inanmiyacaksiniz ama doğduğundan bu yana kafasının bir kere yastığa değdiğini bilmem 🤣 hastanede başladık hani diyorlar ya boyun fıtığı ben ne yapayım uşağı kafasını yastığa mi bantalayayim ben yatırıyorum o kaldırıyor kafasını doğdu doğalı bu böyle 🤦🤣
KubeyHatun Yigitefeninannesi_ sevmiyordur karın üstü durmayı. Benimki de hemen ağlar. Çözümü c yastıklarında buldum yani sert emzirme yastığına koyuyorum o zaman uzun süre duruyor.
Yigitefeninannesi_ Portologg bizimkide tutuyor ama uzun süre değil yüz üstü hiç durmuyor oyuncak falan 5 dk zor duruyor
Yigitefeninannesi_ Portologg doğduğundan bu yana gaz sorunu çekmedik hiç sadece yüz üstü 5 dk zor duruyor ama kucakta kafası dik etrafa bakıyor
Portologg Yigitefeninannesi_ ay ne güzel maşallah dert etmeyin bir sure sonra zaten kendiliğinden tutar 😘
benimbebegim Yigitefeninannesi_ Bizimde 5 Ay 10 Günlük otururken kucakta kafa dimdik yüz üstü koyunca çırpınıyor 😂😂